donderdag 19 januari 2012

Stille getuigen van een naderende lente ??

Januari is voor In den Uylenbal de maand om alles weer voor te bereiden voor het komende seizoen. Beursbezoek, Winter SALE én . . . . de voorjaarsschoonmaak (Hemmeltied). Gezien de hoge temperaturen deze winter lijkt het wel of iedereen al de lentekriebels heeft !!! Tis nog vroeg in het jaar, maar de seizoenen houden zich blijkbaar niet meer aan "onze" kalender :-)

Toen ik vanmiddag in Havelte aankwam was Trudy (moeder Christy) al druk in de weer met de schoonmaak. Arieke, Christy en ik hadden werkoverleg en gingen daarna naar Diever.
Ook daar zijn we begonnen met een grote schoonmaak.

Met de ragebol in den hand, komt de Lente vanzelf in het land !!


De kinderkamer krijgt een make-over, leuk Pipbehangetje (te koop in De Wijk) en de leuke kinder-kledinglijn Feetje krijgt meer ruimte. Feetje loopt heel goed, dus uitbreiden.

In februari komt de nieuwe Feetje lente- en zomercollectie binnen !

Toen we in de namiddag terugkwamen uit Diever, zat Trudy als een heuse kantoorklerk de nieuwe Pip collectie te inventariseren. Netjes achter haar desk alles controleren op aantallen, breuk en opdelen voor de winkels. Trudy is ondertussen een onmisbare kracht geworden !

Arieke (op de achtergrond) sloeg gelijk haar slag, nieuwe bekers van Pip !


De nieuwe aanvulling op het Pip servies Floral is dus binnen ! Ontzettend leuk zijn de geschenkdozen met de hart-bordjes. Twee assorti bordjes in een giftbox
(€19,95)

Ook verkrijgbaar in Pink & Blue

Ook verkrijgbaar in Pink & Blue

De inzendingen van de prijs-cryptogram druppelen binnen !!
Klik op cryptogram voor uitleg en de prijzenpot van . . . . .
€1000,- !!!!!

3 opmerkingen:

  1. Lieve Lejo....ik zal het maar eerlijk bekennen ben te dom voor cryptogrammen...snap er niks van...en ik wil zoooo graag winnnen ...grrrrrrrr....zeg ut maar eerlijk......ja toch !!??...fijn weekend...van ons...xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een frisse schoonmaak voor een frisse start van het jaar...lijkt me niet verkeerd!

    De crypto bezorgt mij hoofdbrekens Lejo :), dit weekend nog maar eens verder puzzelen...

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja door het zachte weer raak je een beetje in de war. Wil ook steeds de boel omgooien.
    Bontkleden weg, voorjaar erin.
    Ik moet me inhouden :)
    Groetjes Katja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails