zondag 15 januari 2012

Formland, fotoshoot & kleur bekennen.

Wat een weekend !!

Formland was, na de fotoshoot vrijdagavond, zéér vermoeiend. Ik was alleen en schoot door alle hallen heen. Veel heb ik gezien, minder opgeslagen. Achteraf was het gezien alle drukte niet de meest ideale zondag om rond te rennen in een ietwat afwezige state of mind :-)

Máár . . . je ziet wel weer een heleboel leuke, nieuwe, innovatieve producten.
Hieronder een paar foto's waar ik zo van kan genieten, de sfeer, sereniteit, organisch en industrieel inéén.




Donderdagmiddag laat kreeg ik dus een telefoontje voor de aankleding van een kapschuur/buitenkeuken voor het blad Landleven.
Er stonden enkel een loungeset + tafel & stoelen. Het ging dus om de accessoires. Ik mag eigenlijk geen foto's plaatsen tot het artikel verschenen is in het februari/maart-nummer van Landleven. Vandaag slechts een paar detailfoto's. Ik ben razend benieuwd naar het resultaat.



Zaterdagochtend, vóór mijn vertrek naar Denemarken, heb ik ook nog nieuwe foto's gemaakt van de zijden bloemen. Héérlijk de vrolijke, sprankelende kleurenpracht. De winkel ademt echt al de Lente. (Sorry Lynda, ik wil ook best nog een dun laagje sneeuw . . . )

Tulpen in héél veel kleuren . . . .

In een zinken balkonbak van Madam Stoltz (€9,95).









Nou, ik beken kleur . . . . :-)

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk, die kleuren! Er mag best nog een laagje sneeuw vallen maar mijn voorkeur gaat toch écht uit naar het voorjaar!

    Slaap lekker :)! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kuchhhhh....dit doet pijn.....zo telleurstellend...voor mij...als echte bloemenvrouw....ik KAN en Wil het niet goedkeuren...Lejo ?? gaat het wel goed met je ???...liefs van ons......ECHTE BLOEMEN !!!!!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja lejo ik als natuur- en bloemenmens ga natuurlijk ook voor echt, maar ik heb zaterdag de jouw bloemen van dichtbij bekeken en als ik zou kiezen voor nep of kunst.. dan koos ik die van jou:)
    wat ontzettend leuk dat er een reportage van jullie in Landleven komt, ik ga hem zeker kopen!

    zonnige wintergroetjes!!
    Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails