maandag 16 mei 2011

Doctor's Cabinet HK Living

Een paar weken geleden plaatste ik een aantal foto's van de industriƫle krukken en tafel, ik was/ben laaiend enthousiast over deze producten. Afgelopen kwam er weer een grote pallet HK Living binnen, en daarbij zat wederom een product waar ik weg van ben !

Doctor's Cabinet / Dokterskast
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Op de foto links ziet u de originele Dokterskast, deze staat bij Emiel van HK Living thuis. Ik zag de foto al in de catalogus van HK Living en vroeg of die ook te koop was. Helaas niet, maar gelukkig hebben ze de kast in productie genomen !

Ik ben wederom "verliefd" ! Tja, het is een beauty ! Helemaal naar "oud model".

De kast staat in In den Uylenbal, maar natuurlijk ook in de HK Living webshoppagina van onze webshop.

Naast de Dokterskast kwamen ook alle lampen weer binnen, een teakladder, nieuwe lampenkappen etc . . .

HK Living blijft 1 van onze favoriete merk want : HK Living is Global Living !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails