zondag 10 april 2011

Weekie, wat een weekie . . . .

. . . wat een weekie was het weer !! Nou, ben net bijgekomen van alle gebeurtenissen die ik deze week heb ondergaan ! Ben ook niet meer de jongste dus het hakte er goed in . . .
Afgelopen donderdag stonden we zowaar in de Woon- & Winkel-bijlage van de Telegraaf (!) Nou, en dat hebben we geweten, wat een reacties ! De afgelopen dagen, met name vrijdag & zaterdag, een stormloop op de winkels. Zaterdag TOPDRUKTE in In den Uylenbal ! Onze dank gaat uit naar Linda, die dit mogelijk heeft gemaakt !

Het begin van de afgelopen week begon al goed, op naar Paradiso voor 40 jaar Muziekkrant OOR. Ik was er al om 16.00 uur dus kon genieten van div. soundchecks van o.a. Morning Parade en Ernst Jansz (voormalig Doe Maar). Met Ernst Jansz had ik een leuk en onderhoudend gesprek, hij vertaalde 12 teksten van Bob Dylan en bracht deze uit op de CD : Dromen van Johanna .

(Barend Toet & Lejo Toet)
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Natuurlijk was het ook dé avond van Barend Toet, hij presenteerde zijn boek over de jongensjaren van Muziekkrant OOR. Het boek dat ik uitgereikt kreeg door Giel Beelen !!

Giel Beelen reikt boek uit aan . . . . MIJ ! :-)

Nico Dijkshoorn las voor uit eigen werk, Kane kwam er niet goed vanaf . . .

Tom Barman (dEUS) presenteerde het jubileumnummer van OOR, hij zou ook nog als DJ draaien, maar helaas was zijn apparatuur niet in orde dus dat ging niet door. Wel nog even met hem gekletst.

Met Erik Dijkstra (Jakhalzen DWDD) hebben we een beetje gedurende de gehele avond staan kletsen. Hij kondigde de bands aan en tussendoor dronken we samen een biertje ( dat werden er iets teveel . . . ) Verder veel leuke mensen ontmoet (groetjes aan Marjoleen & Annelien !), geklets met Thé Lau (The Scene), Harry de Winter (draaide ook plaatjes . . .), Freek de Jong (Frééééékie, ik ben het . . . Lejo !) Enfin, het was een geweldige avond, had alleen 4 dagen nodig om bij te komen . . . lag er pas om 5.30 in ! Ja ja, dat oude lichaam maakt nog eens wat mee . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
OOR bedankt voor een SUPER gezellige avond !!!

Verder heb ik een nieuwe "oude" auto gekocht ! Een lekkere grote bak (Volvo 940 Station).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Komende week wordt hectisch, a.s. zaterdag 16 april in natuurlijk onze :
SPRING FAIR !!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJNE ZONDAG !!

3 opmerkingen:

  1. Ja ja je word ouder papa... Wat leuk dat jij die gasten allemaal ontmoette daar. En ik ben het met Nico D helemaal eens(o men nu gaan er klappen vallen)vind aan Kane helemaal niks nakko nada aan erg he? kan er niks aan doen. Nou sterkte maar na zo'n week. Liefs van die schollekop.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh wat een gave week heb je achter de rug!! En dat de leeftijd op gaat spelen...dat moeten we er tegenwoordig gewoon voor over hebben, zo'n ervaring heb je tenslotte niet elke week!

    Succes met alle voorbereidingen voor de springfair!!! Lieve groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kijk...hoor...luister....lees...LL (lieve lejo;))...ik hintte er pas geleden nog over...jammer dat je geen koopavond hebt.....ik sjeesde er voorbij, in mn kilometervreter en heb nog overwogen de afslag te nemen, maar ja....en dan he;).......

    Maar uhm.....lees dat ik Leni uit mn volgerslijst moet schrappen.....;).....je hebt je weer lekker laten gaan he :)!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails