donderdag 28 april 2011

Denk "ZOMER", Denk COMPTOIR DE FAMILLE !

Nu we al een tijdje genieten van het héérlijke zomerse weer, spenderen we meer en meer tijd in de tuin of op het terras. Uitkijkend naar al dat sappige zomerfruit . . . mmmm, het water loopt me al in de mond ! Gisteren kregen we weer een "zonnige" levering vanuit Frankrijk van Comptoire de Famille.
Prachtige bowls met fruit . . . ze zijn zóóóóó mooi ! Lekker landelijk én hipperdepip !


We hebben op dit moment 5 verschillende fruit-prints, waaronder : kersen, aardbeien, abrikoos. Ze zijn kleurrijk, vrolijk en zomers !!!



Ze kosten € 14,50 per stuk en zijn allemaal nieuw op voorraad, dus laat de zomer maar beginnen !


Oh lala. . . . !!


Naast de fruit-bowls zijn er ook : Collector's Bowls ! Deze zijn tijdelijk verkrijgbaar. Ze zijn , tja ik val in herhaling :-) , ook superleuk en mooi ! Er zijn 3 verschillende prints.


Mmmmm . . . aardbeien, licht gezoet of naturel. Een feestje voor de tong . . .




Collector's Bowl : Hen



Collector's Bowl : Cow


Collector's Bowl : Rabbit



3 Collector's Bowl : Cow, Hen & Rabbit. Nu verkrijgbaar bij In den Uylenbal & In de Lindetuin.

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kommen! Ja, Comtoir de Famille, die weten wel wat mooi is toch.
    Je krijgt meteen zin in de echte zomer met al die vrolijke kleurtjes. Vandaag is de zomer echter heel ver weg in Haarlem.
    Gaat Koninginnedag vast helemaal goed komen.

    Ik wens jullie alvast een heel gezellig oranje-weekend.

    warme groet,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga dit weekend zelf maar even kijken in Parijs of ik ze daar tegen kom hihi! Maar bij jou kom ik ook langs hoor, als ik de definitieve datum heb laat ik het weten!!

    Ben trouwens wel benieuwd of je al een kaart aan de kassa af hebt mogen rekenen :-))!!

    Alvast een fijne Koninginnedag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lindo seu blog. como posso comprar estas molduras curl? me responda por favor. adorei.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails