dinsdag 15 februari 2011

Pip Studio Love Birds 2011

Vanochtend blogpost geplaatst over ons bezoek aan de Ambiente 2011, veel vragen over het nieuwe Pip Studio Love Birds servies ontvangen.

Aangezien we niet alles mochten fotograferen op de stands konden we geen foto's van het nieuwe servies laten zien. In Parijs kregen we van Mimex al de nieuwe folder, hierbij foto's van het Love Birds servies. (met dank aan Pip Studio)

Een heerlijk fris en fruitig (!) nieuw servies,
binnenkort verkrijgbaar bij In de Lindetuin.

Veel van jullie kennen waarschijnlijk al de D.E uitgave (groen) van Love Birds.

Het nieuwe servies heeft veel onderdelen, in de kleurtonen :
Red, Red Pink, Blue, Blue Khaki
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJNE AVOND !

4 opmerkingen:

  1. ik ben een heeeeeeel grootte PIP fan, irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben ook een grote fan... maar deze serie... kan ik niet waarderen wat jammer... of zou het een kwestie van wennen zijn?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het prachtig!!! Vooral ook de combi van kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben al in het bezit van de mooie rood roze theepot. Die heb ik destijds bij D.E. gekocht. Nu ontbreken er nog wel wat mooie bekers bij... niet omdat ik bekers tekort kom, maar je wordt van dit servies gewoon hebberig!

    Mooi hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails