dinsdag 22 februari 2011

Let the SUNSHINE in !

Vorige week al kwam GreenGate binnen, 10 enorme dozen vulde de winkel ! Ik dacht : Pfff, daar gaan we weer . . . uitpakken, uitpakken en nog eens uitpakken ! Maar wat werd ik vrolijk van dit uitpakken, alsof de LENTE zijn intrede deed ! Al die vrolijke kleuren, fris en zomers.

Dus HELLO SPRING, GOODBYE WINTER !

We hebben de entree van onze winkel ingericht met GreenGate zodat je je direct bij binnenkomst in een zomerweide waant. Een zacht lentebriesje en de zon die speels je huid streelt . . . ja, de Lente mag beginnen !

Alle nieuwe serviezen zijn weer perfect te mixen & matchen !

Een snelle blik naar buiten leert me dat, alhoewel de zon schijnt, het nog niet echt lente is. Maar wie pakt me deze mijmeringen af ?

Fijne dag !

1 opmerking:

  1. Niemand pakt jou je mijmeringen af...wat een mooi servies, het doet mij verlangen naar ons tuinterras, midden zomer!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails