zaterdag 12 februari 2011

Hollandse Nieuwe & Gouwe Ouwe . . .

Als ik in de Gouden Eeuw had geleefd, was ik op zeker met de V.O.C mee gegaan. Op zoek naar nieuwe werelden en de producten die deze, nog onbekende, werelden aan ons wilde verkopen. Op de voorsteven turend over de horizon om uiteindelijk "Land in zicht !" te kunnen roepen.

Maar ach, ik leef in het hier & nu, de crisisjaren. Dus gaan we maar naar Frankfurt am Main ! Op zoek naar nieuwe leveranciers en hun "verborgen" producten. de vakbeurs Ambiente is ontzettend groot, dus wellicht blijven sommige producten voor ons verborgen. Maar we gaan ons best doen . . . ( met de V.O.C. mentaliteit die onze voormalige premier H.P Balkenende zo graag ziet in ons nederlanders !)

Deze week ook aan het timmeren geweest, en weer wat ruimte gecreëerd. Een wandje extra.

Beetje timmermansoog heb ik wel . . . toch ?

Ook leuk zijn deze kalenders, die in het wit en zwart verkrijgbaar zijn.
Binnenkort ook in grijs.

Tis een Gouwe Ouwe, deze hadden wij vroeger ook thuis.

Feetje heeft de nieuwe voorjaarscollectie uitgeleverd :
Hollandse Nieuwe & Apple of my Eye.

Schattig rompertje (uni) in de maten 56, 62 & 68.

En zo keren we vanuit het verleden terug naar het heden . . .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJN WEEKEND !

4 opmerkingen:

  1. nou Lejo je hebt héél goed je best gedaan:)
    en dat wandje is ook klasse!
    ik vind dat rompertje met hollandse nieuwe voorop zooo leuk.. maar ja heb er helaas (nog) geen afnemers voor;)

    fijn weekend! Tjitske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie je al helemaal staan op het VOC...:)

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf dat muurtje!! Ook inspiratie voor mijn poppenhuiswinkel...
    En die datumblokken ....leuk!!! laat die één nu ook nog op mijn verjaardag liggen(23 oktober) hahahahaha...
    Jullie een heel fijn weekend!!
    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jij was gaan muiten om het roer in handen te krijgen en was je eigen route gaan bepalen!!! SCHIP AHOY!!!!!!
    Ben benieuwde welke noviteiten je dit keer weer naar huis verscheept!!!

    Fijn weekend!
    ahoi maatje!
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails