woensdag 15 december 2010

Give Away Serious Request 2010 !

18 December is het weer zover ! Serious Request 2010. Chiel, Gerard & Coen gaan dan het Glazen Huis in. Serious Request is een jaarlijks terugkerende goede doelen-actie van 3FM. Elk jaar volg ik Serious Request op de voet en doe vaak mee in de vorm van een leuke actie of ik bied op een item uit de Serious Request Veiling. Zo heb ik een orginele platentas van Bacardi "gepimped" door Bas Kosters gewonnen in 2008.

Nu doen wij elk jaar ook een leuke actie voor Serious Request, dus ook dit jaar weer ! Maar ja, hoe verzin je weer iets leuks ! Tja, Kerstmuziek is "very hot" rond deze tijd, vreemd he ? . . . haha ! Dus heb ik het volgende verzonnen. Tussen de 2 afbeeldingen hieronder staan 5 tekstregels, afkomstig uit 5 verschillende kerstliedjes. Oud of wat recenter . . .
Raad uit welke kerstliedjes de tekstregels komen en mail de oplossing naar mij toe. Voor elke goede oplossing doneren wij € 5,= naar Serious Request 2010 !

Tekstregel nr. 1 : I'm just gonna keep on waiting, underneath the mistletoe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tekstregel nr. 2 : Let's hope it's a good one, without any fear.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tekstregel nr. 3 : What fun it is to ride and sing a sleighing-song tonight.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tekstregel nr 4. : Come they told me, Pa rum pum pum pum.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tekstregel nr. 5 : Later one we'll conspie, as we dream by the fire.

ahum . . . zouden de 2 single-covers hierboven aanwijzingen zijn ?
Oja, uit alle goede inzendingen pikken we ook 1 winnaar,
die een leuk pakket ontvangt voor 2011 !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
VEEL SUCCES !
(. . . en vraag zelf ook eens een plaatje aan bij Serious Request !)

3 opmerkingen:

  1. zeg.....ga je nou gewoon geen enkele reactie goedkeuren?;)....of ben je je haren uit je hoofd aan het trekken van de hoeveelheid GOEDE antwoorden die je hebt gekregen...laat rinkelen die kassa!!!!;)!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verhip....hoe kan DAT nou??!?!?! Ik heb vanmiddag al een reactie achtergelaten en hij staat er gewoon NIET...wahahahaha nou slaat mn vorige reactie ook weer nergens op(DUUUUHHHHHH).......o well, het vult lekker op niewaar???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha leuk weer een raadsel!!
    Ik denk dat het me gelukt is om de oplossingen te vinden.
    De antwoorden staan in je mailbox.
    Groetjes, Sas

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails