vrijdag 26 november 2010

ff ontspannen met . . . . TVOH !

De dag begon prachtig, brrrr . . . koud maar wat een mooie zonsopkomst ! Om 6 uur al op, eerst naar leverancier voor extra inkopen, daarna kapper (ja dames, het ziet er weer toonbaar uit !) en toen naar de winkel. Het was een superdrukke dag, nu met die kou is het gevoel van december echt aangebroken. Dus héél veel klanten die gezellig kwamen sneupen en veel Sintcadeau's vonden hun weg naar menig schoen. Tinka aan mijn zijde, en Christy & Emily in In den Uylenbal, een vermoeiende maar superleuke dag.


Doordat ik al zo vroeg op was, voelde ik me behoorlijk moe na deze drukke dag, dus thuis gekomen viel ik in slaap op de bank ( tja, ben géén 18 meer ! ). Eerst wat eten, DWDD gekeken en om 20.30 uur The Voice of Holland gekeken. Vind muziekshows altijd leuk en vanavond was het een bijzondere avond want Take That trad op ! Ik was geen Take That fan maar ooit, in een ver en grijs verleden, heb ik Robbie Williams ontmoet. Tijdens Parkpop 1998, ik was toen tourmanager van Suburbs en Suburbs opende toen Parkpop 98. We deelde dezelfde kleedkamer/ruimte als Robbie Williams en dat was dolle pret ! Een hele leuke vent die ook nog eens leuk kan/kon voetballen. Ik regelde voor veel vrienden dat ze op de foto konden met Robbie Williams. Een leuke herinnering


Morgen weer vroeg op, want wij zijn JARIG ! In den Uylenbal bestaat dit weekend 2 jaar ! Morgen krijgen alle klanten ( bij In den Uylenbal ) een leuk presentje en zondag doen we het nog een keer dunnetjes over in In de Lindetuin ! Dus kom dit weekend gezellig naar Drenthe en vier mee ! Zondag 28 november KOOPZONDAG bij In de Lindetuin, van 11.00 tot 17.00 uur, de koffie staat, wederom, klaar ! Later op de dag en hapje en een wijntje of Gluhwein . . . ach wat heb ik toch een vervelend leven . . .. diepe zucht !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FIJN WEEKEND !

6 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Lejo, wat dacht je, ik knal er even een logje uit, de TV kantine is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO niet leuk!!!!;))))

    Als je haar maar goed zit, dan komt het met het feestweekend wel goed!
    HIEPERDEPIEP HOERA!!

    maak er wat moois van!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van jullie feestje.......heerlijk toch al die drukte........als je haar maar goed zit.......succes!!...fijn weekend groetjes Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met jullie 2jarig bestaan ga zo door!
    jammer dat jullie niet een beetje dichterbij wonen.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee, stuk, leuk je haar zo:-))
    ik wil jullie nog even van harte feliciteren met jullie 2- jarig bestaan. Ik kom van de week nog wel even taart eten. Ben nu te druk met de fair.Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben.

    Liefs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goh.... wat wonen jullie dicht bij mij! Had dat helemaal niet in de gaten.
    Ik mis vanalles. Wat is dat voor leuke give away? En Robbie is een ongelooflijk lekkere vent!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails