maandag 18 oktober 2010

Zie ginds komt . . .

. . . de Sint ? Het lijkt wel of wij hem vergeten, maar dat is slechts schijn. De Sint komt elk jaar weer zijn cadeaus bij In den Uylenbal kopen. Dus wees gerust, ook dit jaar zal de Goedheiligman ons koude kikkerlandje weer aandoen. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan de Kerstcollectie, maar in de winkel staan al leuke Sinterklaas bekers. Heerlijk Sint-snoepjes van In den Suyckerbuyck (zonder toevoegingen). En natuurlijk ook dit jaar weer die leuke "Kusje van de Sint" Hartjes !

Sinterklaas bekers van Jet by ter Steege


Kusje van de Sint ( . . . en ook van Piet !)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Met verbazing volg ik de discussie over de film "SINT" van Dick Maas. Tegenstanders vinden de posters te eng voor de tere kinderzieltjes. Het is dan ook een horrorfilm over een Sint die we tot nu toe niet over de daken hebben zien gaan. Het is een slechte Sint. Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden ??? Zal het echt zo van invloed zijn dat kinderen bang worden van Sinterklaas ?
Ik vraag me het af . . . wat vinden jullie ?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(hieronder een poster van de film "SINT")

1 opmerking:

  1. ja dat is een goede vraag.... heb gister die discussie een beetje gevolgd bij RTL Boulevard... ik weet het niet als ik nu die poster hierboven zie..ik zie hier geen kwaad in.... maar misschien andere posters wel?
    Ik weet wel dat kinderen alleen dat zien wat zij willen zien.. dus het zou waarschijnlijk allemaal wel overwaaien.
    hoop ik
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails