zaterdag 7 augustus 2010

Hipper de PIP !

Gisteren kwam vlak voor sluit een grote vrachtwagen de oprit van In den Uylenbal oprijden, ik dacht : Nee hé ! Nu niet toch ??? Het was een ontzettend drukke dag geweest en we sloten de deuren pas om 18.30 uur, terwijl we "normaal" al om 17.30 sluiten. Maar toen ik zag wat er werd gebracht werd ik weer vrolijk . . . (ben eigenlijk altijd vrolijk !). Eerder die dag kregen we al een pallet GreenGate te verwerken, gelukkig kwam Tinka helpen uitpakken. Dus vlak voor sluit nog een enorme pallet PIP ! De Pip-kasten in de winkels waren behoorlijk leeg, dus de pallet kwam precies op tijd ! Heerlijk alles weer op voorraad. Kussens, schorten, tafelkleden en natuurlijk servies ! Taartplateau's en tea-tips zijn nieuw toegevoegd aan het Pip-assortiment, maar waren al vroeg uitverkocht. Gelukkig weer op voorraad.

Vandaag was een ongekend drukke dag, zowel als in In den Uylenbal als in In de Lindetuin, ondanks het druilerige weer was het razend druk. Tinka, Rian en ik werkzaam in In de Lindetuin, Christy, Karlien (nieuwe medewerkster en dochter van Tinka !) konden de drukte in In den Uylenbal net aan !
. . . en morgen ? Femke en Maartje komen een week logeren dus het huis lekker soppen en gezellig maken. Morgenochtend eerst naar CH Ruinerwold, onze Blondie moet een parcour springen, dus supporten !
Fijne zondag en tot gauw !

4 opmerkingen:

  1. Maar van dit uitpakken werd je zeker weer helemaal blij en vol van energie....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een vrolijke bende bij jullie......
    gezellig al die kleuren, en heerlijk dat je hulp had, om al dit moois weer een plekje te geven in de winkel..
    dit soort hebbedingen loopt volgens mij als een trein...
    fijne zondag en een drukke week toegewenst..
    cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh daar zou ik ook blij van worden.
    Wij zijn met de nieuwe slaapkamer voor mijn dochter begonnen, en dat wordt een Pipkamer. Het pipbehang, pipdekbedovertrek en pipkussentjes zijn al aangeschaft, maar die poef.... die zou ze wel erg leuk vinden denk ik.
    Eerst maar eens kijken hoeveel ruimte ze over houd, en dan ga ik helemaal los met het aanschaffen van de hebbedingetjes.
    Groetjes Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  4. even een reactie op je reactie op mijn blog van vandaag..
    zo hoe heb ik dat gezegd..
    heerlijk he, die eenden.
    wat jij met en groene eend hebt, heb ik dus met een rode..
    iedere keer als ik er eentje tegen kom, gaat het heel hard van RODE EEND gesignaleerd..
    ik zal binnenkort mijn liefde voor deze auto eens verwoorden op mijn blog.
    weer een leuk verhaal..
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails