woensdag 25 augustus 2010

Donder & Bliksem !

Gisteren was de laatste zomermarkt in Diever, door het slechte weer bleven veel kraamhouders thuis. In de winkel was het beregezellig, lekker de kaarsjes aan en een zwoel jazzmuziekje op de achtergrond. De meeste mensen willen nog lekker nazomeren, maar de sfeer in de winkel vonden de meeste klanten relaxed & gezellig. Vandaag was het superdruk, zelfs theetuinklanten ! Ze moesten zich wel aan de tafeltjes vashouden, er stond een straf windje . . . , al met al een leuke, productieve dag. Toen ik thuis kwam nog even op stal geholpen, we liepen de weilanden in om de paarden te controleren. Dat is altijd een heerlijk moment, ontspannend en lekker uitwaaien. De lucht kleurde donkergrijs en donder & bliksem teisterde de hemel. We blijven altijd dan een tijdje buiten om te genieten van steeds wisselende luchten en om te kijken of de paarden niet van slag zijn. Maar die staan meestal gewoon lekker te grazen en trekken zich van het natuurgeweld niets aan. Ze kijken ons aan met een blik die zegt : "Wat komen jullie hier doen ?" Nu lekker naar bed en morgen weer fris op, er komen maar liefst 3 pallets (!) nieuwe producten binnen, en als het meezit ook nog een aantal van PTMD !
WELTRUSTEN !

2 opmerkingen:

  1. Die van ons is een beetje bang van zulke harde wind en moest gisteren en eergister verplicht in de paddock blijven. Hopelijk zit er vandaag wel een rondje voor haar in. Mijn dochter op Jo-Ann en ik op de fiets mee met Teun, haar metgezel de shet aan mijn zij.

    Veel uitpakplezier, (ik ben wel een beetje jaloers!).

    Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig vind ik dat...donder en bliksem....
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails