donderdag 29 juli 2010

Interieuradvies op maat.

Hoe richt ik mijn huis in ????
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Vandaag togen Christy en ik naar Bragum, na een drukke werkdag hadden we de bestelbus volgeladen met o.a. een kast, tafel, console, planken, haken, 4 HK stoelen en een oud bankje. Edith en Frank uit Bragum kwamen een aantal weken geleden bij ons langs voor interieuradvies. Na de overname van In de Lindetuin behoort interieuradvies geven ook tot onze activiteiten. Het geven van advies m.b.t. een interieur is niet nieuw voor mij, in Den Haag deed ik meerdere home make-overs, hielp ik mee met het inrichten van div. winkels en ñam vaak de taak van etaleren op mij. Door drukte is het stukje advies geven op locatie een tijd lang ietwat naar de achtergrond verdwenen, maar vandaag moesten Christy en ik weer aan de bak ! Wat was het leuk en gezellig, na eerst een kopje koffie de bus uitladen, alles op zijn plek en schuiven, schuiven en nog een stukje naar rechts . . . nee, links ! Ja zo ! Niks meer aan doen . . . . Nadat alles op zijn plek stond keken we naar de verlichting, kleurstellingen en componenten binnen 1 ruimte. Edith en Frank waren tevreden, wij ook ! Met Alma (Duifje van Drenthe) besprak ik vandaag nog het plezier van interieuradvies geven, maar dat je er wel de tijd voor moet nemen. Na vanavond heb ik de vibe weer helemaal te pakken ! Tja, hoe ga ik nu mijn eigen huis re-stylen ? De keuken heeft een likje verf nodig, nieuwe banken zouden ook niet misstaan, wellicht een kookeiland (of is dat wel erg 2009 ?) . . . ik zie wel, inspiratie genoeg als ik gewoon mijn werk doe !

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke winkel hebben jullie en wat een schitterend vakantie huis. Als ik een keer in de buurt kom dan kom ik zeker langs.
    yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je eigen huis opknappen/ veranderen...
    ik doe ook mee..
    volgende week gaan wij beginnen, in ons nieuwe huis...
    ik heb een hele boel ideeen, en jij vast ook..
    succes..
    Oja
    Voor degene die mij kwijt is, en wel wil blijven volgen....
    Naar dashbord gaan, lijst met blogs selecteren om te bewerken, mij toevoegen, en het boeltje opslaan...
    groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails