donderdag 27 mei 2010

Pinksterweekend

Gisteren al een aantal mooie foto's geplaatst, door drukte kon ik nog geen stukje schrijven. Ik heb rond de 600 (!) foto's gemaakt, die moet ik dus allemaal bekijken, bewerken etc . . .
Voor de V.U (rijvereniging) heb ik geprobeerd een sfeerverslag te maken.
Met de foto's ben ik dus nog een aantal dagen bezig . . .

Het was prachtig weer, ontzettend druk ( de bezoekers en ruiters van hierboven zaten al om 8.30 uur even bij te komen). Arie moest ook starten, dus om 6 uur al op, helpen met de paarden te laden. Jannie Koster stond Arie terzijde, zowel als groom & voorleester.

's Ochtends was het nog heerlijk rustig, dit uitzicht op Landgoed Dickninge ademde veel rust uit. Het lijkt wel een plaatje uit "Dagboek van een Herdershond" !
Na het helpen en fotograferen opende ik mijn stand, heerlijk genieten en een mooi uitzicht op de hoofdring. Maandag, 2e Pinksterdag, was mijn stand nagenoeg leeg ( bedankt dames van de rijvereniging !) Dus hoefde ik niet veel meer in te laden. Daarna nog heerlijk gegeten in "Het vergulde ros"te Staphorst. Het was dus een best Pinksterweekend !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails