vrijdag 19 maart 2010

Uitslag Give Away nr 2 !

Give Away nr 2 ! Een stapel kussen (5 stuks) uit de Daisy Mae serie van Colorique !

De uitslag van onze 2e Give Away is bekend !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Licht uit . . . . Spot aan : BELLAVIEN !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Als t.v. herinnering koos zij 2 van mijn favoriete series uit die tijd :
Q & Q (1974) en De Zevensprong (1982)


Q & Q was zo ontzettend spannend dat ik als klein jongetje van 10 bijna niet durfde te kijken !
De Zevensprong was later, maar ook die serie volgde ik (alhoewel ik al 18 was !).
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bellavien, Gefeliciteerd met de GIVE AWAY !
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De 1e Give Away (Pip Theeservies t.w.v. ruim €100,=) loopt nog tot 1 april !
Dus, volg ons of schrijf een leuk Lente-gedicht en wie weet . . . . .

4 opmerkingen:

  1. g e f e l i c i t e e r d Bellavien met deze prachtige Giveaway! Een fijn weekend allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bellavien, van harte gefeliciteerd met deze wonderlijk mooie prijs. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met deze mooie Giveaway Bellavien!!!
    Greotjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOh wat super leuk!!!!! ik was even niet online, omdat mijn pcccctje het gisteren niet deed en ik kreeg een felicitatie van Ria.... Ooooh je weet niet hoe gelukkig je mij hiermee maakt.... zeker na vandaag! Lees mijn blog maar.

    Liefs bellavien.

    Heb je mijn adres ????

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails