vrijdag 9 oktober 2009

Jeugdsentiment

Koperen kaarsklokjes (in de herhaling)
Misschien wel het leukste en spannendste kerstartikel is wat ons betreft deze koperen kaarsklokjes-set.Ooit was het een exclusieve traditie van de koninkijke families van Zweden.
Als de kaarsjes aangestoken worden, zorgt de opstijgende warmte ervoor dat de engeltjes rond gaan draaien en de klokjes gaan bengelen.De magische geluidjes klingelen nóg na in onze herinnering.Herken je ze nog?

Nu verkrijgbaar bij In den Uylenbal ( € 9,95 p/set )



Jeugdsentiment . . .terug van weggeweest !

1 opmerking:

  1. Deze kaarsklokjes waren iets wat in Amerika niet weg te denken in de jaren 60 en 70. Het was een van de belangrijke decoraties. Als kind weet ik nog dat mijn moeder ging het op onze salontafel zetten en we smeken dat ze de kaarsjes voor onz aandeed. Als het niet kon, ging ik zachtjes blazen om de engeltjes aan het draaien te krijgen. Ah...wat was dat een heerlijk 'geklingel'!

    Groetjes ~
    Heidi

    P.S. ~ Bedankt voor je reactie op mijn blog. Ga binnenkort weer iets over jullie winkel schrijven want ik wil iets want leuk is voor borduursters laten zien. Ik zou je het laten weten als het zover is.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails